100. YILDA 100 ETKİNLİK

100. YILDA 100 ETKİNLİK

Milli birlik ve beraberliğin yanı sıra bağımsızlığımızı anlatan İstiklal Marşı, Anadolu'da Millî Mücadele'nin devam ettiği sırada Mehmet Akif Ersoy tarafından kaleme alınmış, Birinci Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından 100 yıl önce milli marş olarak kabul edilmiştir. Millî Mücadele'nin amacını ve ruhunu, milletin birlik ve beraberliği ile bağımsızlık istek ve azmini dile getiren İstiklâl Marşı'nın 100. yılında öğrencilerimiz ile milli birlik ve beraberliğimize, arzulanan milli milli birliğin oluşmasına yönelik faaliyetler yapılması amaçlanmaktadır.

06.03.2022 122

HEDEFLER

*İstiklal Marşı'nın anlam ve önemini kavratmak,
*Öğrencilerde milli duygu ve düşünceleri güçlendirmek,
*Öğrencilerin milli ve manevi değerlere önem vermelerini sağlamak,
*Öğrencilerin milli mücadelenin amacını ve ruhunu anlamalarını sağlamak,
*Türkçeyi doğru, güzel ve etkili kullanarak, tarihsel düşünme becerilerini geliştirmek
*Öğrencilerin ve öğretmenlerin eğitimde teknoloji kullanımlarını geliştirmek,
* Sosyal ve iletişim becerilerini geliştirmek,
* Yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmek,
* Teknoloji kullanımının geliştirmek.